עו"ד אייל בסרגליק: "המשפט בין נתניהו לאולמרט מביש"

    אייל ראובן No Comments on עו"ד אייל בסרגליק: "המשפט בין נתניהו לאולמרט מביש"

    עו"ד אייל בסרגליק לגדסי ופרידמן ב"מהדורת הבוקר": "השופט פסק לנתניהו פחות פיצוי כי הוא נבחר ציבור, לשרה ויאיר יותר. בתיקי לשון הרע נותנים היום קנסות קטנות, לא מה שכתוב בחוק" | האזינו

    צילום: אבשלום ששוני\פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המומחה לעבירות צווארון לבן, ומשפט פלילי עוה"ד אייל בסרגליק שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת הבוקר" והתייחס למספר נושאים משפטיים העומדים על סדר היום.

    עו"ד בסרגליק: "פסקת ההתגברות הייתה צריכה להיחקק ממזמן כדי לרסן את כוחו של בית המשפט העליון. כל הויכוח הוא באיזה רוב, אני חושב שגם השופטים מבינים שאחרי המהפכה השיפוטית של אהרן ברק צריך לרסן את הכוח".

    על התנגדותו של יו"ר לשכת עורכי הדין לפסקת ההתגברות אמר: "הלשכה בראשותו של אבי חימי הפכה להיות החלשה ביותר. הוא תומך עכשיו בבית המשפט בגלל הבחירות הקרובות ליו"ר הלשכה. הוא נעלם שלוש שנים ולא נעשה כמעט שום דבר לטובת עורכי הדין".

    בסרגליק התייחס למשפט שהיה אתמול בין נתניהו לאולמרט: "המשפט ביו נתניהו לאולמרט הוא מביש. הפגיעה היא בציבור חולי הנפש, השופט כתב שהוא מקווה שלא ייראו בזה כינויי גנאיי".

    "השופט פסק לנתניהו פחות פיצוי כי הוא נבחר ציבור, לשרה ויאיר יותר. בתיקי לשון הרע נותנים היום קנסות קטנות, לא מה שכתוב בחוק".

    על תיקי האלפים אמר: "אני חושב שלאט לאט מבינים שלא היה צריך להגיש כתב אישום בתיק 4000, בתיק 1000 המצב קצת שונה".

    האזינו:

     



    0 תגובות